Let it rain.. - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu Let it rain.. - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu

Let it rain..

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

02 Oktober 2017 | Australië, Noosa Heads

Het regent! Alhoewel, regenen is zacht uitgedrukt. Het giet! Mijn gebeden zijn inderdaad verhoord.. al was dit niet precies wat ik in gedachten had! Be carefull what you wish for!

We maakten hier ons voordeel van door een flinke lading hostels te regelen voor de aankomende reis naar het noorden en onze scrapbooks op orde te maken. Des te minder folders we mee moeten slepen des te beter! Het regelen en klooien koste meer tijd dan we verwacht hadden en voor we het wisten was het tijd voor het avondeten.

We kookten we een idiote maaltijd met al onze leftovers. Hieronder vielen onder andere de tonijn/tomatensaus/kool-rijst-mix van gisteren plus verse broccoli met extra rijst en chicken tonight saus.

Hmmm smullen!!

Hierna hebben we gezellig gekaart met Mor, Lotte, Mila en Sandra, onze nieuwe roommate. Ze komt uiteraard uit Duitsland, net zoals 80% van de travellers in Australië. Jamila heeft de theorie dat Duitsers de wereld proberen over te nemen, hostel voor hostel, au pair voor au pair.. Met de hoeveelheid Duitsers die we tegenkomen vind ik dit behoorlijk aannemelijk! Mor heeft ons een Israëli's kaartspel geleerd genaamd "Shithead" Toen ik vroeg waarom het zo heet kreeg ik het allesomvattende antwoord: "Because when you lose, you are a shithead".

Valt inderdaad geen spelt tussen te krijgen.

Ik vond het in de eerste instantie vervelend dat we zo lang hier moeten wachten tot we naar Fraser Island vertrekken, maar achteraf is het waarschijnlijk wel beter. Met dit weer hadden we niet op het eiland willen zitten! Het ziet er ook niet naar uit dat het snel weer droog wordt.

De regen nam naarmate de avond vorderde niet af. In tegendeel, het begon harder en harder te regenen. Uiteindelijk lagen we in bed met het harde geluid van de regen op de overkappingen, de geur van wierrook en zingende Latinos op de achtergrond.

Genieten!

Op de zingende Latino's na dan.

• 07 Oktober 2017 - 03:37

Davíd:

Hahaha duidelijke clue van het kaartspel XD. En ach zo spoelen de straten ook weer schoon na paar dagen boven de 30 graden te zijn geweest. En heerlijk even bijkomen voordat jullie je reis weer voort zetten. Gaat gooooed meiden xxx<3

• 07 Oktober 2017 - 10:36

Roos:

Jamila heeft gelijk hoor! Ik kwam in Ierland ook voornamelijk Duitse au pairs tegen.. ;)