Roadtrip-Revive - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu Roadtrip-Revive - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu

Roadtrip-Revive

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

25 September 2017 | Australië, Noosa Heads

Deze dag wordt een dag van niks doen. We hebben voor het eerst lekker uitgeslapen in het hostel, Dolphins Beachhouse. Om half 11 durfde ik pas uit mijn bed te komen.

Alles is hier roze.
Alles!

We kunnen in ieder geval moeilijk verdwalen. Dit misbaksel is niet te missen.

Lotte, Mila en ik hebben nog een kleine poging gedaan om iets van onze dag te maken. We zijn de uiterst vermoeiende vijf minuten naar het strand gelopen en daar neergeploft. Ik heb een duik in het niet-eens-zo-koude-zeewater genomen! Voor niet te lang natuurlijk. Je weet maar nooit of Fluffy op de loer ligt..

De wind was behoorlijk aanwezig vandaag zodat het liggen op het strand al snel in een behoorlijke uitdaging veranderde. Nadat we alledrie van onze eerste drie huidlagen verlost waren door het heftige strandstralen besloten we de rest van deze ontzettende warme dag bij het hostel door te brengen.

We vergeven het hostel de roze kleur des wanhoop even aangezien het wél voorzien is van een zwembadje! Terwijl Lotte de zoektocht naar een baantje voortzette dipten Jamila en ik onze grote teen in deze tobbe om nog een beetje af te koelen. De rest van de dag liet zich kenmerken door excessief niks doen en poeh, wat waren we daar aan toe zeg!

'S avonds heb ik nog even gezellig met Davíd gebabbeld aan de telefoon voordat onze nieuwe kamergenoot, Lucas uit Argentinië, ons kwam vergezellen. We hadden het erger kunnen treffen dan deze man met een te vlotte babbel en teveel blikken in de spiegel naar zijn eigen opgepompte armen.

Ik dook met een boek m'n bed in en besloot morgen nog even geen wekker te zetten..

  • 27 September 2017 - 10:18

    Davíd:

    Aaaah eindelijk even lekker ontspannen ^^ lekker even de tijd pakken om uit te rusten ^^ geniet er lekker van :D. Op naar seizoen 2 Episode #1 xDtrots op je <3xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 10 Sept. 2017
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 16379

Voorgaande reizen:

07 September 2017 - 04 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: