Relax & Unwind - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu Relax & Unwind - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu

Relax & Unwind

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

27 September 2017 | Australië, Noosa Heads

De dag begon dramatisch met het afscheid van Petr. Na drie ontzettend ahkward knuffels verliet hij ons roze paradijs om terug te reizen naar Brisbane.

Ons plan om het national park bij dit plaatsje te bezoeken viel in het water, of eigenlijk, in de hittegolf. Het is bijna te warm om te bestaan! En morgen wordt het nog bijna 10 graden warmer! Mijn korte broekjes blijken niet koel genoeg en ik heb alleen zwarte shirts mee. Ik werd dus gedwongen van mijn geloof af te stappen en op zoek te gaan naar witte shirts en lichte broekjes. We zijn met z'n drieën naar Noosa Head junction gelopen en kwamen hier op de P.C. Hooftstraat van Noosa terecht. Zoals je begrijpt waren de simpelste witte t-shirts al een fortuin en leven wij op een streng budget. Gelukkig vonden we uiteindelijk de "zeeman" waar ik voor een leuk prijsje een wit shirt en een ontzettend hippie broekje heb kunnen kopen. Ik blend nu perfect met de afschuwelijke printjes in het hostel!

De terugweg naar ons hostel viel tegen. Serieus, nog een graadje warmer en de straatstenen smelten.

Ondertussen is er een nieuwe Nederlandse meid ingecheckt in de dorm naast de onze: Kimberley, super gezellig!

Verder weinig spannends gebeurd vandaag.. Dat zal nog even duren ook! Het is zo warm..

  • 28 September 2017 - 08:52

    Davíd:

    Nou beter een fortuin uitgeven dan levend verbranden of zonnesteek oplopen. In ieder geval erg goed oppassen met deze felle zon. Desnoods warm eten en veel water drinken. Pas goed op elkaar ^^. Xx<3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 10 Sept. 2017
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 16348

Voorgaande reizen:

07 September 2017 - 04 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: