Opruimmanie & inpakken - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu Opruimmanie & inpakken - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu

Opruimmanie & inpakken

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

07 Oktober 2017 | Australië, Noosa Heads

Dacht je dat ik klaar was met saaie verslagen? Think again. Ik begin hier wel redelijk gek te worden. We hebben alles van dit gebied nou wel gezien en van het stilzitten word ik stapelgek. Gelukkig gaan we bijna naar Fraser.. Daar heb ik zoveel zin in!

Ik was vanochtend wéér belachelijk vroeg wakker. Dat is opzich wel fijn. Hou ik toch een beetje ritme!

Het is wel echt nodig om vandaag naar de supermarkt te gaan voor een waardige vervanging van de broodspread-des-doods. Onderweg kregen we het idee om Pokémon te spelen met een groep locals. Via deze luitjes kwamen we te weten dat in Australië het gebruikelijk is mensen met "bastard" aan te spreken en dat dat helemaal geen belediging is, maar een compliment! Toch gek dat ze me vreemd aankeken toen we wegliepen en ik "bye bastards!" naar ze riep..

Gekke Australiërs.

Vandaag is de laatste dag in ons chille hostel in Noosa. Morgen vertekken we naar het volgende hostel in Noosa vanwaaruit we vertrekken naar Fraser Island! Het volgende hostel hoort wel bij de Nomads keten waarmee we zulke goeie ervaringen hadden in Byron Bay.. Deze hostel staan bekend om de sociale atmosfeer en de gebrekkige hygiëne.

Helemaal ons ding hebben we gemerkt.

De stapel folders in mijn tas begon ook extreme vormen aan te nemen. Voordat ik mijn tas kon inpakken was het dus noodzakelijk dat ik eerst deze handel aanpakte. Scheelt een ruimte zeg! We zijn klaar voor onze verhuizing!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 10 Sept. 2017
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 16334

Voorgaande reizen:

07 September 2017 - 04 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: