Pech en hartenjagen! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu Pech en hartenjagen! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu

Pech en hartenjagen!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

03 Oktober 2017 | Australië, Noosa Heads

Het is hier weer redelijk warm. Wel is er veel kans op onweer voorspeld, dus we durven geen wandeling in het regenwoud in te plannen helaas.. in plaats daarvan ben ik redelijk nuttig bezig geweest.. Ik heb de was gedaan..

Van alle dingen die ik ga missen hier komt handwassen op de laatste plaats.

We kunnen voor de rest van onze trip naar het noorden helaas geen roadtripbuddies vinden, dus moeten we helaas op zoek naar een andere manier van reizen. De Greyhound bussen leken ons het handigste alternatief. Op de website word je al gauw verwezen naar een duur abonnement, welke Jamila direct heeft aangeschaft. Sandra wees ons er vervolgens op dat je ook gewoon losse trips kan aanschaffen en dat dit je vaak flink wat duiten kan schelen.

Inderdaad. Ze had helemaal gelijk. Jamila heeft direct gebeld naar het bedrijf om naar abonnement om te ruilen voor losse tickets.

Dit kon, maar na betaling van een boete van honderd dollar.

Tja.

(Oplichters!)

We vonden uiteraard dat we ons verdriet na haar miskoop mochten wegeten met chocola. Is er een andere manier voor het verwerken van tegenslagen? We horen het graag! De lijn ging net zo goed..

We stapten in het vertrouwde pendelbusje en lieten ons naar de supermarkt rijden. We hebben weer even flink ingeslagen voor de aankomende week! Met onze zwaarbeladen tassen op onze rug zijn we weer teruggelopen. Hebben we alsnog enigszins bewogen vandaag! Er is weinig te bekennen van het onweer alleen.

Iemand daarboven is een heel irritant spelletje met ons aan het spelen!

Sandra, Mor, Mila, Lotte en ik hebben de avond spectaculair afgesloten met een potje hartenjagen. Het duurde even om het bij iedereen duidelijk te krijgen, maar uiteindelijk heeft Jamila ons keihard in weten te maken.

• 07 Oktober 2017 - 16:09

Davíd:

Allemachtig wat een naaistreek.. 100eu boete alleen om iets om te laten zetten naar losse tickets.. Naja gelukkig is het wel opgelost en daar gaat jullie lijn? XD met een uurtje flink hiken is het er weer vanaf :p af en toe lekker genieten meiden :D het is nog steeds een amazing adventure wat jullie mee maken :D xxx

• 08 Oktober 2017 - 15:49

Sonja:

Aargh dat is zo kut van dat geld ;(