Tot zover onze karmapunten - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu Tot zover onze karmapunten - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu

Tot zover onze karmapunten

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

30 September 2017 | Australië, Noosa Heads

Zaterdag is aangebroken! Het moment dat we moeten verhuizen naar een nieuwe kamer.. wel vijf meter verderop. Deze kamer wordt verder verhuurd aan een grote groep, dus werden Lotte, Mila en ik naar de volgende kamer geschopt terwijl Mor helaas naar een andere kamer wordt verzet.

We beginnen in een lichte voedselschaarste te raken aangezien al ons brood en beleg ondertussen op was. Ondanks de warmte moeten we dus vanmiddag naar de supermarkt.. Voordeel is wel dat we nu gedwongen moeten ontbijten met pannenkoeken, het laatste wat we hebben staan. Wat vervelend nou..

Nadat we gezellig hadden gezeten met Mor en de pannenkoeken hadden weggewerkt was het tijd om aan de reis naar het centrum te beginnen. Het is ongeveer een halfuur berg op berg af.. Met deze warmte lijkt het veel langer. Om het beter te maken gaf Jamila haar rugzak het op op de terugweg. Tot zover onze gespaarde karmapunten.. We liepen rustig aan naar huis terwijl we van schaduw naar schaduw probeerden te springen.

Het wordt tijd dat het wat afkoelt zodat we wat van de omgeving kunnen verkennen!

• 02 Oktober 2017 - 08:32

Henny:

Toch maar mazzel dat jullie er niet in de zomer zijn, dan bereik je bijna het kookpunt. Maar aangezien je een zomermeisje bent, kun je beter daar zijn want hier is het echt herfst.

• 03 Oktober 2017 - 12:14

Davíd:

Geniet hoe dan ook of het regent of onweert. Aan de vlogs van mila te zien ben je al flink bruin geworden. En wat een mooie BENEEHH :D haha ^^. Ik blijf volhouden met mn korte broek ^^ gaat goed meiden :D