Karmapunten verzamelen! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu Karmapunten verzamelen! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu

Karmapunten verzamelen!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 September 2017 | Australië, Noosa Heads

De dag begon goed. IK HEB MIJN LAASTE CIJFER EINDELIJK ONTVANGEN! Ik heb mijn stage afgesloten met een 8! Dit betekent dat ik eindelijk mijn diploma kan aanvragen. Master of science, here I come!

Helaas bleek iets later dat er iets fout is gegaan met het aantal studiepunten. Gelukkig kon dit (na een duur telefoongesprek met Nederland) worden rechtgezet. Ook bleek dat de vliegtickets die we hadden geboekt voor de vlucht van Uluru naar Adelaide op de verkeerde naam staan.. Maloes in plaats van Marloes.. De vliegmaatschappij is nergens te bereiken, dus hier moeten we ook nog iets op verzinnen. Verder hebben we druk gepland en gekeken naar trips naar de Whitsundays en voor welke tourbusmaatschappij we moeten gaan. Het is hier te warm voor!!

Toen de stress ons naar ons hoofd dreigde te steigen zijn we met z'n drieën naar het strand gegaan. Even afkoelen en écht vakantie vieren!

Op het strand vonden we een iPhone met flinke oorlogswonden. Nadat ik al haar vriendinnen (ik nam aan dat het een meisje was aangezien al haar meldingen bestonden uit snapchat berichtjes) had gestalkt op Facebook kregen we een nummer door van de eigenaar die we konden bellen. We waren niet voorbereid dat de eigenaar die hem van het strand kwam oppikken eigenlijk een gespierde jongeman was die niet eens de moeite nam om te stoppen terwijl hij de telefoon bij ons oppikte.

Anyway, we hebben weer wat karmapunten verdiend.

Terug in onze roze paradijs had ik tot mijn grote geluk Ginger Joe bewaard, een biertje-voor-noodgevallen-en-festiviteiten die onze lieve roommate in het hostel in Gold Coast had gekregen. Een beter moment was er toch niet! Volgens Mor doen Australiërs alles met gember. Bier, voedsel, alles! En schijnbaar vindt ze dit allemaal walgelijk, dus heb ik meer voor mezelf. Hehe, ik klaag niet.

  • 02 Oktober 2017 - 17:07

    Sonja:

    Een fucking 8!!!! Goed gedaan!!!!

  • 03 Oktober 2017 - 07:04

    Roos:

    You Master of Science You! <3

  • 03 Oktober 2017 - 10:30

    Davíd:

    Ben apetrots op me liefje ^^ goed gedaan schat :D:D <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 10 Sept. 2017
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 16329

Voorgaande reizen:

07 September 2017 - 04 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: