Chillings and healthy meals - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu Chillings and healthy meals - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marloes Lof - WaarBenJij.nu

Chillings and healthy meals

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

26 September 2017 | Australië, Noosa Heads

Op een meer decent tijd werden we vandaag wakker. Ik heb belachelijk veel buikpijn, dus ik ga lekker weinig uitvoeren.

Alhoewel, vanochtend hebben we wel een vlucht geboekt op 1 november vanaf Cairns naar Alice Springs! Dan gaan we flink de outback in, Uluru bekijken en hopelijk niet zwaar verbranden. Ik kan nu al niet meer wachten. Verder moesten we verzinnen wat we nu met onze week aanmoeten. De trip die we naar Fraser Island hebben geboekt vertrekt pas over ruim een week vanaf dit plaatsje. Het was een idee om door te reizen naar het noorden, en vervolgens terug te reizen naar Noosa. Dit leek ons alle drie geen strak plan aangezien we dan dezelfde weg drie keer zouden moeten afleggen. Van wat ik gezien heb van Brisbane trok me dat ook niet behoorlijk, dus uiteindelijk besloten we unaniem dat we hier blijven tot de achtste. Dan maken we er hier onze eigen kleine mini vakantie van tijdens onze Australiëreis. We zijn alledrie kapot dus het komt prima uit. Even lekker een weekje uitrusten en niks doen.

Morgen vertrekt Petr helaas wel terug naar Brisbane om zijn vriend op te halen en vervolgens samen terug te reizen naar Sydney. Wat zullen we zijn auto missen!

En hem. Uiteraard.

Hij was ontzettend stil, maar uiteindelijk hoorde hij er wel gewoon bij.

We konden gelukkig nog een laatste keer gebruik maken van de auto toen hij ons naar de supermarkt reed en terug. De Coles zit hier op zo'n 45min lopen vanaf, dus hebben we behoorlijk ingeslagen voor de aankomende dagen. Ook heb ik een schetsboek gekocht om me verder bezig te houden.

Omdat we toch de schijn wilden ophouden dat we actief bezig blijven hebben we ons ondanks de hitte een rondje door het dorp gesleept. We deden hier wel de ontdekking dat hier een klein parkje inclusief kabelbaan om de hoek zit. De kabelbaan heb ik gebruikt om ouwe pole fitness trukjes aan op te halen! Dit tot het plezier van een klein meisje die haar oogjes uitkeek. Heerlijk! Sowieso dat deze kleine poledancer in spe de smaak te pakken heeft gekregen.

Verder bestaat de buurt voornamelijk uit prachtige, grote woningen. De een is nog duurder dan de andere. Ik zou het niet erg vinden om hier een vakantiehuisje aan zee aan te schaffen!

'S avonds hebben we eindelijk een "proper" dinner gekookt; gekookte broccoli met pasta en tomaat pesto saus. Delicious!

  • 28 September 2017 - 06:55

    Davíd:

    Wat een blijven jullie lekker bezig en geniet nu ook van paar daagjes rust :). Even bijkomen en op naar het volgend avontuur xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 10 Sept. 2017
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 16316

Voorgaande reizen:

07 September 2017 - 04 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: