Here we go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marloes Lof - WaarBenJij.nu Here we go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marloes Lof - WaarBenJij.nu

Here we go!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

07 September 2017 | Nederland, Schiphol

Daar zit ik dan.. Ik had nooit gedacht dat ik hieraan zou begjnnen. Wat een ervaring, het schrijven van mijn eeste blog! Ohja, en de reis uiteraard. Helemaal super!

Ook had ik nooit bedacht dat ik aan een reis naar Australië zou beginnen! Al helemaal niet met Jamila. Het is dan wel mijn beste vriendin, maar na drie maanden op elkaars lip vermoed ik dat we elkaar zullen ombrengen.

Onze reis begon op Schiphol op 7 september. Twee dagen nadat ik op een concert (van Volbeat! Het was geweldig!) werd gescheiden van mijn ID-kaart, zorgpas en pinpas. Ik ga dus voorbereid op reis! Goddank lag mijn paspoort thuis.

Op Schiphol werden we uitgezwaaid door mijn ouders, Roos, Rowan, Yvonne, Thomas en Davíd ♡ super lief! ♡ van Roos kregen we allerlei leuke cadeaus mee. Geen idee wat er in zit, aangezien we ze pas op bepaalde momenten mogen openen. We zijn benieuwd!! Na het afscheid zijn we zonder veel problemen in het vliegtuig terecht gekomen. Gelukkig leverde de medicijnkist van Jamila (incl injectienaalden) weinig problemen op bij de duane.

Het vliegtuig was krap. Ik zat tussen een redelijke flinke Chinees en Jamila ingeklemd wat natuurlijk ontzettend gezellig was. We hebben flink ons best gedaan niet in slaap te vallen om de jetlag zo veel mogelijk te beperken. Gelukkig hadden we Baywatch om ons mee te vermaken! En vliegtuigvoedsel (was eigenlijk best lekker!). Na zo'n 11 uur in de lucht te hebben doorgebracht landen we eindelijk op Xiamen airport in China!

Vliegen blijft niet mijn hobby. Vreselijk.. en dan zitten we nog maar op de helft!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 10 Sept. 2017
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 16298

Voorgaande reizen:

07 September 2017 - 04 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: